HelenaKatarina

2011 var året då jag....

Kategori: Allmänt



...fick chansen att gå på tre bröllop ♥







...fick åka på olika semestrar, både utomlands och i Sverige.
Gran Canaria




Samos




Västerås




Luleå


...fick gå på massa roliga fester tillsammans med mina vänner.










image description











2011 var också året då jag fick lära mig hur överjävligt livet kan vara och hur ont det kan göra att bara leva.

Men vet ni, nu är det snart ett nytt år och 2012 kommer bli så fantastiskt det bara kan bli!
Änsålänge väntar en födelsedagsfest, Teneriffa i slutet av januari och Dublin i påsk. Sen kommer det också att bli Samos, Kreta och Luleå. Och en hel massa annat roligt kan jag lova!

Det här är sista inlägget för en tid framöver.
Jag finns på twitter för er som fortfarande vill följa mig. @RydbergHelena

Jag kommer säkert tillbaka nångång, men inte just nu!
Puss till er, ni har vart fantastiska! ♥ Tack!

GOTT NYTT ÅR!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: