HelenaKatarina

för det är kallt nu och jag fryser så

Kategori: Allmänt

Jag gillar Melissa Horns låt Säg ingenting till mig. Den är vacker.

Iaf, jag har en sån himla bra magkänsla idag. Är det för att jag pratat med Nicola idag och börjar planera Köpenhamn eller kanske för att ja för en gångs skull bara har en vanlig hemmakväll? Kanske båda. Imorgon är det dessutom fredag och det kommer bli en awesome helg. Jag bara vet det :)
Igår bytte jag och Johan däck på min lilla bil. Eller det va mest Johan men jag var med som sällskap och höll det goda humöret uppe kan man säga. Ett träningspass blev det dessutom när vi fick släpa däck ner från vinden och sen upp igen. Träningsvärk deluxe idag. Men skönt att dem kan få stanna där i ett par månader!

Jag har förresten bokat resa till Teneriffa, det har ja helt glömt säga. Ojoj vad det ska bli roligt!! Och gott med sol och värme. För hjälp vad det börjar bli kallt...



Men först miniferie i Köpenhamn, 2-4 december. Yey! Ska träffa dessa pinglorna.


Och denna fantastiska människa

Jag längtar såååå!!!

Men alltså, jag är helt slut. Vart ute och sprungit och jag blev lite trött kan man säga. Och träningsvärken från igår är inte att leka med. Så gonatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: