HelenaKatarina

Julkalendern

Kategori: Allmänt

Josåatte, det går bra nu.

Igår hade jag en hemmakväll. Det är ganska ovanligt i mitt annars ganska upptagna liv. Hann med både det ena och det andra. Det ena var skumbad och det andra var matlagning och disk.
Höll mig vaken fram till strax innan 23 när pappa stod och hängde på låset. Ja alltså det var bestämt att han skulle komma så det var inte så konstigt. Men jag var trött.

Kollade på julkalendern imorse, första gången i år. Sorgligt avsnitt idag med barnhem och fängelse. Tacka vet jag Sunes jul. Tror alla hade blivit lite gladare och piggare om de hade visat Sunes jul som julkalender varje år.

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Vem är han med både det ena och det andra?



    Du kunde ju njutit av Peter Haber i tomten är far till alla barnen. Den gick på tv igår.

    2011-12-16 | 09:45:03

Kommentera inlägget här: