HelenaKatarina

Living in a rhythm where the minutes working overtime

Kategori: Allmänt

Ett år sen jag kom hem till Sverige. Ett helt jäkla år har gått sen jag stod där på Landvetter med tårar i ögonen och kramade mamma och pappa. Det kan vara så att det var en av de absolut värsta dagarna i mitt liv. Eller de dagarna som kom därefter. Minnen bleknar såklart och det känns väldigt långt borta. Men fortfarande, jag minns den dagen ganska väl. 
I vilket fall som helst, tiden har gått så himla fort. Hemma, Sverige, Göteborg. ♥


Helgen va så bra! Fest med Jonna i fredags. Gammal bild på oss ;)



I lördags va jag på gymmet i typ 2 timmar. Frågor på det? Nä jag tänkte väl det.
Sen på stan en sväng och så hem igen för att julpynta. Öl med Johan och PO hemma hos mig för att sedan dra ut mot Andra lång. Nu blev det iofs Stearin på Tredje lång men iaf, det va trevligt! Vidare till Notting Hill och sen tillbaka till Stearin.
Vaknade igår, inte alls seg och tvättade. Det skall sägas att det va ett tag sen ja tvättade så ja, berget va rätt högt...
Adventsfika med Mia och Mikael och mys med Harry Potter på tv:n. Tjocktvn alltså.

Ja men det va nog allt. Tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: