HelenaKatarina

we can just pretend.

Kategori: Allmänt

Julstämningen är lika med noll. NOLL! Har aldrig känt såhär lite julstämning. Fick lite lite när ja gick på stan igår och fick nått "God Jul" från en kassörska på Lagerhouse men that´s it.
Bakat julgodis och spelat julmusik och pyntat och grejat men ingenting hjälper ju.

Idag åker jag hem till mamma och pappa så får vi se om stämningen är bättre där. Snö kanske?

Va iaf ledig igår. Utnyttjade förmiddagen ganska dåligt, dvs jag sov. Vaknade 11.15 och kände mig utvilad :) Gick till gymmet och körde ett monsterpass för att sedan äta lunch hemma och åka in till stan. Och helvete vad det va mycket folk både i stan och på vagnen hem. En armbåge 3 cm från mitt ansikte hela vägen från Järntorget, inte så kul. 11:an är full i vanliga fall, såhär i julhandlingstider så är den överfull! GAH!



Kom hem tillslut iaf och fixade mat och lite senare även massa julgodis tillsammans med Johan. Vi (läs jag) konstaterade att jag var mycket bättre på det där med julgodis och åkte istället in till Andra lång för en öl med kära vänner.



Jobbar idag. Så har inte tid med det här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: