HelenaKatarina

Fredag

Kategori: Allmänt

Fredag idag! Tjoohoo snart är det helg. Bara 4 timmar kvar. Är ju ledig både lördag och söndag så det blir som en vanlig helg hemma i Sverige :) Ska bli så skönt!
Imorgon blir det nog Dream Beach för lite solning och massage och söndag vet jag inte. Ikväll är det dessuotm en stor guidefest på Papas så det blir kanske inte allt för tidigt imorrn...

Igår va vi iaf ute och åt, Lodge blev det. God mat! Och sen lite shopping på vägen hem, dock inte för mig. Väl hemma somnade jag som en stock, vaknar av att Robert jagar mygg och somnar om. Helt slut :)

Sitter här nu och försöker komma igång men det går lite trögt. Ska förmodligen ha möte lite senare också och då orkar ja inte sätta igång med nått stort som ja sen måste avbryta. Snart kommer de andra in också, de börjar 12, så då ska vi bestämma lite vad som händer i eftermiddag och i kväll.
Min telefon har dessutom vart ganska tyst, jag trodde den skuller inga i ett för det gör nämligen Camillas men icke. Det är lugnt som en filbunke. Bara för det så kommer det säkert börja ringa som satan hela helgen när ja är ledig. :)

Kommentarer

  • Kerstin säger:

    Hej Helena!

    Det är såååååååååååååå himla kul att läsa era vardags timmar. Robert problem med Mygg?? Inte konstigt. Många kramar till dig och han. Ha en trevlig helg..

    2009-12-04 | 19:47:07

Kommentera inlägget här: