HelenaKatarina

Idag får vi besök

Kategori: Allmänt

Ska snart iväg till flygplatsen för att lämna Camilla, hon ska på semster i 2 hela veckor i Sverige. Jag vill också! Är lite avundsjuk. Men vi ska väl inte ha allt för tråkigt här heller, vi får ju besök. Idag kommer Ida och Nontas från Kairo :) Kul kul! Ikväll blir det nog middag och sen är det bara en jobbdag kvar för den blir det helg. Jag är nämligen ledig lördag och söndag!! SKÖNT!

Men eftersom Camilla åker så innebär det ju också att någon ska ta över, denna någon är alltså jag. Så i två veckor från idag så är jag ansvarig för destination Hurghada och alltså destinations chef :) Haha. Spännande vill ja lova.

Har precis druckit ur min kaffe från McDonalds, de har faktiskt helt ok kaffe, så nu är ja pigg som en lärka. Ett tuggummi på det här så är ja fit for fight liksom. (Smakar så jycket kaffe i munnen)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: