HelenaKatarina

Så va vi här igen...

Kategori: Allmänt

På kontoret. Ganska trevligt idag, lugnt och stilla och alla har inte kommit in än. Snart dundrar de in och då kommer det bli ett jäkla liv, en del ska till flygplatsen och andra ska ut med hemresetider. Happy day!

Hade en superskön ledig dag igår, åt frulle på Costa, låg på Dream Beach hela dagen, fick massage i 35 min och middag på kvällen. Det va härligt! Fast ja känner mig ändå inte fit for fight. Trött trött och trött! Hela tiden. Varför blir man aldrig pigg?

Jaja idag ska vi handla gran och annat fint :)

Förresten, ansökningarna har kommit. Lite märkligt ändå. Jag har ju vetat hela tiden va ja ska söka men nu är ja nervös för att söka. Tänk om man inte får det man vill ha. Och sen har de gjort om på en hel del grejer, dragit in här och där och lite annat. Undrar hur det blir till sommaren...
Nej jag skickar in mina ansökningar idag så har jag det gjort och så slipper man tänka på det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: