HelenaKatarina

Sista dagen på 2009

Kategori: Allmänt

Jahapp så va det sista dagen på detta året och det skall ju skrivas en resumé av året som gått såklart...

Förra året firade jag nyår på GC, det va en helt fantastisk kväll med massa goda drinkar på Hard Rock och väldigt mycket dans i hålet. Hellyckat!
resten av tiden på GC gick mest åt till fest faktiskt, vi hade itne så mycket att göra jag och Bella så vi tog långa sovmornar och åkte på marknaden i Arguineguin varje tisdag :)
Lämnade GC den 7 mars och hade en vecka hemma, stress som vanligt för att hinna med allt och den 16 mars gick flyget till Kreta.
Det blev en helt underbar säsong med mycket jobb, skratt och förvirringar. Iaf i början av säsongen då varken jag eller Lee visste nått om något haha. Men det gick vägen och säsongen blev så bra så bra! Vi sålde som aldrig förr och allting gick av bara farten. Chania har inte gått så bra på 9 år sas det. Det va ju helt otroligt! 
Hann också med en ledarskapsutbildning i Gilleleje i Danmark, det va några av de bästa och värsta dagarna på detta året :)
Säsongen gick fort och den 10 sep var det dags för mig att säga tack och hej till Kreta, Chania för denna gång. Många tårar kan jag lova och det var absolut inte med glädje jag satt på planet hem. Men så är det med det. Väl hemma va det skönt att träffa alla igen, plockade svamp och hade det allmänt härligt ;)
15 september gick resan till Egypten och Hurghada. Säsongen har präglats av hemlängtan och frustration men tillslut så har det ändå blivit ganska bra.
Men 2009 var också året då jag träffade Robert ♥ Det är nog det absolut bästa som hänt!

Och emellan allt detta så har jag träffat massa nya människor och lärt mig så mycket...

Det blev ju inte så långt men iaf, det är så mycket som hänt så man kan ju inte berätta om allt i ett inlägg. Det har vart ett bra år, ett superbra år. Helt fantastiskt!
Nu får vi se vad som händer 2010 men jag är säker på att det kommer bli ett bra år!

Vi hörs 2010!


Ikväll blir det massor med bubbel!

Kommentarer

  • Kerstin säger:

    Gott Nytt År!!!!!

    2009-12-31 | 13:15:14

Kommentera inlägget här: