HelenaKatarina

Första advent

Kategori: Allmänt

Idag är det söndag och första advent. Mysigt! Så idag skall jag och Robert iväg och handla massor av julgrejer. Och dessutom en gran! Den kommer va i plast men iaf, en gran :)
Så idag skall det puntas och grejas hemma.


I fredags hade vi alltså kickoff, blev inget bröllop som vi alla anade utan det blev först en tävling, delades in i 5 lag och så skulle vi klara massa uppdrag och tillslut samlas på Sinbad Club för lite föredrag. Efter det så bar det av mot Cafe del Mar och massa god mat och vin för att sen gå vidare till Papas och drinkar och dans :) Jättekul kväll! Så igår va de lite segt när man vaknade och drog sig mot frukost på Keddas. Smaskens!
Sen åkte vi till Sindbad Aquapark och spenderade hela dagen där! Åkte rutchbanor och hade det allmänt väldigt roligt :D

På kvällen åkte jag med Robert för middag med Colona på Hard Rock. Ola fyllde 30 så det skulle ju firas. God mat fick vi men det blev en tidig hemgång, trött sen kvällen innan ;)

Idag jobabr jag till 20 och imorrn är ja ledig, ska klippa mig klockan 12. Äntligen! Håret blir helt förstört här nere för att det är så torrt och det finns itne så många bra balsam som passar mitt hår...
Sen kanske det blir lite solning också :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: