HelenaKatarina

God morgon

Kategori: Allmänt

Har precis gått upp, eller 10 min sen. Ska mötas med Tina, Bibi och Robin för att gå och äta frulle på Costa och sen till Dream Beach :) Ledig! Ska bli skönt att få sola lite.

Ändrade tiden igår för klippningen så det blev igår kväll istället. Fint blev de! Mycket kortare än innan, tror hon kapade mer än 10 cm. Men jag är nöjd. Också med slingorna hon gjorde, super! Så nu ser jag ut som en ny människa haha.
Men detta innebar ju också att vårt julpyntande blev lidande då ja kom hem rätt sent...det får bli imorgon istället för idag skall jag på middag med teamet och Robert ska på nått glöggparty.

Snart kommer sommaransökningarna! Wooohoo!
Nej stranden kallar :) Ciao!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Vadå avundsjuk jag, nej, nej och nej.

    Vad är en dag på stranden mot en regnig mörk dag i Borås.

    Nyklippt och en ny människa och middag med teamet kan ju bara inte bli fel.

    2009-11-30 | 09:14:09

Kommentera inlägget här: