HelenaKatarina

Kaffe :)

Kategori: Allmänt

Sådär ja, nu sitter ja här på kontoret och dricker kaffe och andas lite. Har vart en hektisk morgon med bussar, guider och listor. Men tror det mesta är löst nu så jag kan andas lite och dricka mitt kaffe :)

Igår kväll åkte jag och Robert till Hard Rock Café. Åt en massa gott drack öl. Efter det så blev det promenad där ute. Det är så trevligt där för det finns ett promenadstråk som är jätte brett och långt och man slipper försäljare. Dock blev vi infösta i ett parfymeri och satt och snackade med en söt arab jättelänge. det hela slutade med att vi köpte en parfym till Robert :) Den luktade gott men vi kände oss ändå rätt lurade när vi gick därifrån...men roligt va de!
Nu ska vi knappt ses på två dagar för idag blir det middag för Anders, vår AM, är här. Gratis är gott :) Tydligen utgång också men det orkar jag nog inte, iaf itne så länge för imorrn blir det Beyonce!!! Oj va det ska bli roligt. Biljetterna ligger här framför mig och vi är så redo som man kan bli.

Idag kommer vår BA tillbaka så jag återgår till mina vanliga arbetsuppgifter. Ska faktiskt bli väldigt skönt!

Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: