HelenaKatarina

Ojoj

Kategori: Allmänt

Har vart lite dålig med att uppdatera här de senaste dagarna...rätt mycekt att göra och inget roligt att skriva om.

Igår hade vi först veckomöte och sen gick jag, Cissi, Ida och Maria på Bombay och drack en massa öl. Blev sittande där väldigt länge och klockan 20 var vi väldigt trötta :) så vi gick hem. Jag somnade direkt och Robert sov redan när jag kom så det blev en tidig kväll men däremot är vi så mycket piggare idag!

Ska fira min namnsdag idag...fastän det va igår.

Jag är sugen på sushi..fast inte när jag såg denna bilden...

Haha fast den är väldigt rolig :)

Om en vecka får vi besök, Ida och Nontas kommer. Har fixat det sista med hotellbokning och betalning idag så nu har de någonstans att bo också.

Ohh på tisdag komemr sommaransökningarna ut! :D

Kommentarer

  • Maria säger:

    Äta Nemo

    2009-11-26 | 14:19:52

Kommentera inlägget här: