HelenaKatarina

Trafikolycka i Egypten - Check.

Kategori: Allmänt

Sitter på kontoret och har ont i min rygg, vet inte om det beror på vår olycka i förrgår eller om det är något annat...gör ont i vilket fall som helst.

Trafikolycka alltså, påvägen till konserten i fredags körde vi på något på vägen, bilen flög och hela stryningen förstördes och punktering på två däck. Vi klarade oss :) Ömma axlar och nackar men inget värre så det skall vi nog överleva. Med bilen va det dock lite värre som sagt...
Jag och Bibi besökte ändå sjukhuset igår för att få det checkat.

Jaja lite halvt chockade fick vi en minibuss som körde oss ner till Marsa Alam och även hem igen. Väldigt bekvämt :)

Och, konsterten va SUPER!!

Bilder kommer, va så säkra!

Idag ska jag till flygplatsen men först lite jobb på kontoret. Hade en del mail att beta av och nu tänkte jag lägga in lite klagomål och grejer. Men är lite lat :) Haha. Sen är det också massa annat som skall bli gjort på kontoret men vet inte helt vem som skall göra det...tycker inte det ligger på mitt bord!

Hmm undrar när alla andra kommer in?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: