HelenaKatarina

Första dagen på vintersäsongen!!

Kategori: Allmänt

Yeeees idag är första dagen på vintersäsongen. :) Alla guider är på flygplatsen och jag och Camilla sitter här och pysslar med lite av varje.

Igår va jag på flygplatsen, spännande när man aldrig hade jobbat där innan men det gick bra förutom att jag började må väldigt illa och fick lite panik att jag skulle spy mitt på linjen..men det gjorde jag inte, alla bussar kom iväg och jag körde min transfer. Åkte dock hem direkt för att lägga mig i sängen och vrida mig i smärtor...sådär kul. Låg där hela eftermiddagen och kvällen och såg på Prison Break.
Idag mår ja mycket bättre! Känns bra :)

Som sagt första dagen på vintern idag, kul! Äntligen sätter vi igång. Faktiskt ganska skönt att få börja jobba på riktigt nu.

Förresten, vi hittade två kackerlackor hemma, en i duschen bl.a...jag fick lite smått panik och skrek högt...Robert sprang med insektspray och så dog den. Den andra va nog redan halvdöd när vi hittade den men sprayade lite på den ändå, för säkerhetsskull. :) Äckligt!

Idag komemr Julia till Egypten så du ska vi nog ut och äta, om det inte det blir för sent!

Haha och bilder kommer, snaaaaart!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jaga kackerlackor, låter mysigt.

    2009-10-06 | 11:56:38
  • Karin säger:

    man ska alltid ha en påse med sig ifall man skulle börja må illa. det har din fobiska kamrat jämt :)



    hälsa julia!



    2009-10-06 | 13:09:03

Kommentera inlägget här: