HelenaKatarina

Jobb och kaffe

Kategori: Allmänt

Sitter och dricker en kaffe från Costa på kontoret. Har endel att göra faktiskt! Håller på med en studiegrupp från Norge, spännande! Kul med lite nytt. På Kreta hade jag ju bara hand om agenterna. Men lite märkligt när man inte känner till stället och så kommer det ner säljare som förmodligen vet mer haha :) Fast jag tror det blir bra!

Guiderna är på hotellvisning idag så vi ska ut och möta dem sen på ett hotell och käka lunch. Sen tillbaka hit och jobba lite till och sen handla! Är i stort behov av mat...ja hemma alltså. Har ju hört att frukost är det viktigaste mål om dagen så man kanske skulle tillsluta sig den grupp med reseledare som faktiskt äter frukost (det är inte så många...). Fast jag tycker ju det är gott, bara man får de som rutin :)

Har fått mitt träningsprogram av Lee nu också så snart ska ja börja springa, men skylle just nu på att det är för varmt och det är det verkligen! Fast man kan ju springa ändå kanske. Kommer va en atlet till jul ;)

Happ Robert kommer imorrn, om något har missat det :) Själv är ja ledig imorrn så det blir ju toppen!
Bibi kom igår men har inte träffat henne än dock...fast hon ska med till lunchen så då får vi prata gamla GC-minnen. Haha.

Nu ska jag ringa Niklas på Colona :) Hej svejs!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Så du har blivit en sån där joggar helena?

    ja ska försöka ge mig in på friskis och svettis nån dag.. men det är så lätt att skjuta upp det.. Men imorgon, på torsdag eller kanske nästa vecka. Då ska de ske :)



    2009-10-03 | 00:46:16
    Bloggadress: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: