HelenaKatarina

Pigg och glad

Kategori: Allmänt

Jag sitter på kontoret, är slö och lat idag och får ingenting gjort. Ja orkar inte! Och det som ja ska göra idag är verkligen inte jobbigt..men ja orkar bara inte!
Har iaf städat kontoret, igen. det är papper och kartonger ÖVERALLT! Eller det var det överallt, nu är det fint. Jag och Linda tog oss i kragen och började sortera papper och miniguider. Vi fick vår dörrman till att hjälpa till att bära över alla kartonger till servicekontoret så det slapp vi iaf :) Nu har vi bara miniguiderna kvar som skall över till SK men vi tog en paus haha. Det är så varmt idag! Svettigt...

Började 12 idag så fick sova länge, skönt! Man får en sån energi. Haha men ja orkar ändå inte jobba :) eller så är det för att ja itne vill jobba idag... :)
Jaja skit samma, slutar 20 och sen blir det nog film eller Prison Break. Läste i Idas blogg att hon är inne på säsong 4...jaha och den måste man ju bara se klart för den har ju ALLA sett. Öhh nej jag är inne på säsong 1 :) Den har kanske alla sett! HMPF! ;)

Och förresten, vet ni vad vi gjorde igår? Vi åkte en tur till basaren här i Hurghada. Jag, Robert, Claus och Bibi tog en taxi och åkte dit. Jag tänkte marknad, så va det ju inte riktigt men väldigt roligt! Först gick vi turistbasaren och sen kom vi in i det lite mer lokala. tror faktiskt att de aldrig hade sett en blond tjej innan. Knappt en tjej utan burqa faktiskt. Helt otroligt vilka kontraster! Det som va den största skillnaden va nog att man såg så många kvinnor och barn, det ser man inte här i Sekalla. Men man ser dem också slå sina barn och det är ju mindre roligt...
Vi tyckte det va kul iaf att gå där så det kanske blir fler gånger. Man vet aldrig.

En sak till, har läst ut en superbra bok! Nog en av de bästa jag läst faktiskt...

LÄS DEN!

Kommentarer

  • ajla säger:

    GUD jag saknar dig verkigen såååå sjukt mkt....

    Hela dagen idag har ja sknat dig... konstigt men sant !

    2009-10-27 | 16:51:11
    Bloggadress: http://enannorlundavarld.blogg.se/
  • Karin säger:

    den boken har jag läst...

    2009-10-27 | 22:45:48

Kommentera inlägget här: