HelenaKatarina

Tjobidoo

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan!
Sitter och fixar och grejer på kontoret, skall göra klart min lista och sen städa kontoret och servicekontoret. Det behövs kan jag säga. Här blir ju dammigt ganska så fort liksom... :)
Så det är mitt uppdrag idag.

Idag är Robert ute och dyker med min studiegrupp :) Kul för honom. Hoppas de får snorkla med delfiner, det vore ju coolt. Jag vill meeeee!!! Men på fredag skall jag iaf ut och åka nån speedboat och se på koraller, det är också coolt...lite iaf ;) Jag tycker det ska bli kul.

Laddade upp bilder igår på pixbox, kika där! HelenaRydberg heter jag. Har blivit lite dålig på att ta kort men skall försöka bli bättre, jag lovar. alla är ju intresserade av mitt spännande liv :)

Jag skall fortsätta här nu...hörs!

Kommentarer

  • Maria säger:

    En liten jämförelse.



    Speedboat vs. åka tåg till Skövde. Snorkla med Delfiner vs. simma i 50:an på Valhalla. Sitta och fixa grejer på kontoret vs. sitta och fixa grejer på kontoret. Ahaa lite lika är det trots allt, eller inte alls...

    2009-10-07 | 14:08:49
  • Karin säger:

    En liten jämförele.



    Speedboat vs. cykla i höststorm till badet. Snorkla med delfiner vs stå på kanten i ett badhus. Sitta på kontoret och fixa grejer vs sitta i skolan och fixa grejer....



    Lite lika :)

    2009-10-07 | 15:43:06

Kommentera inlägget här: