HelenaKatarina

Trött

Kategori: Allmänt

Kom precis hem, inget internet på kontoret och ja hade ett absolut behov av det just nu. Måste fixa lite grejer så ja jobbar hemifrån. Suck!
Men men what to do...

Igår hamnade jag och Cissi på bombay efter jobbet, där satt vi och drack öl efter öl i flera timmar :) Haha. Väldigt roligt hade vi och flera kollegor kom efterhand också. Mysigt! Skulle sen hem och sova, vaknade mitt i natten av att det är ett jävla liv. Klarvaken! Hmm vad är det som låter? Fruktansvärt högt dessutom...Kom underfunn med att det va bara Robert som sov väldigt djupt och snarkade väldigt högt. Haha för ovanlighetens skulle va det han och inte jag :) Hoho! Happ när ja legat där en stund så upptäcker ja även att det är en mygga i rummet som stuckit mig på ungefär varje centimeter på hela kroppen. KUL! Den surrar och surrar och vill liksom aldrig sluta så tillslut lir det till att sätta på AC och krypa ner under täcket, då blev de bättre :) Puh!

Happ det va min natt..och dag. Nu ska ja jobba lite :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: