HelenaKatarina

Egypten

Kategori: Allmänt

Nu är jag här! :)

Resan ner gick bra, sur tant vid incheckningen i Köpenhamn men annars har alla vart trevliga. Sov typ hela flygresan och va rätt trött hela dagen igår. Hunnit äta på 2 restauranger och packat upp min väska. Fick torka av allt i lägenheten för allt är sandigt och dammigt, charmigt ;)

Idag är det genomgång med oss i keystaff som kommit. Skönt att gå lite mer koll på läget. Ska snart iväg på lunch här och sen vet ja inte riktigt vad som händer. Det ger sig!

Imorgon skall vi till nån ö, Mahmya ;) Sola och bada! Skönt att börja lite lugnt. Guiderna kommer på söndag så då blir det Kairo och hotellobsning.

Här nere är allt bra än så länge :) Bilar som tutar är man ju van vid sen Grekland men det är nog värre här tror ja. Helt galet! Folk skriker efter en och det är inte likt nått annat jag sett eller vart med om i hela mitt liv. Men...det är spännande ;)
Och man vänjer sig kanske....

Kommentarer

  • Karin säger:

    Tur att du kom fram välbehållen :)

    2009-09-16 | 21:14:46
  • Maria säger:

    Menar du att det var lika sandigt som när jag och Mikael hade åkt från Kreta? ;) Ser fram emot att höra om pyramiderna :D

    2009-09-17 | 10:32:56
  • ajla säger:

    Vad hände med mailet!

    Väntar på ett som skall vara likt dom från Gran canaria!

    2009-09-17 | 18:45:30
  • Tiger säger:

    men du lämna mig kvar här i grekland.;(

    2009-09-17 | 21:46:10

Kommentera inlägget här: