HelenaKatarina

Introduktion Hurghada

Kategori: Allmänt

Yes det är vad vi har idag, Introduktion Hurghada. Guiderna kom igår ju så idag va det alltså första arbetsdagen för dem, introduktion :). Spännande. Samlades klockan 10 på Cafe del Mar för frukost och sen satte vi igång. Mysigt va det och massa intressanta saker som sas.
Sen åkte jag och Carro till flygplatsen för att hämta ännu en ny guide och kom tillbaka lagom till lunch :) Mumma!

Så nu sitter ja på kontoret igen, ensam! Alla andra åkte och handlade men kände inte att jag behövde det så jag blev sittande här och fixar och grejar med lite av varje faktiskt...som jag skrivit tidigare så vet ja ju inte helt vad jag ska göra och vad ja ska sätta igång med. Men det ger ju sig :)

Börjar lära mig trafiken nu iaf, hitta runt lite och att man blir uppraggad vi närmsta hörn är en vana. Haha kanske inte en trevlig sådan men iaf...man lär sig.

Tänkte faktiskt gå hem snart och fortsätta hemma. Lite ensamt och tråkigt här. Så det tror ja att jag gör NU!

Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: