HelenaKatarina

Mahmya...igen!

Kategori: Allmänt

Nyss hemkommen från en heldag på Mahmya, igen :) Hade teoridag där ute idag med guiderna, mycket uppskattat kan jag säga. Härligt med en dag på stranden.
Började med teori på morgonen och sen avslappning på eftermiddagen. Helt perfekt!

Åt med Cissi på vägen hem, pita blev det och det smakade mums. :)
Har nu hunnit duscha och sitter här i ett helt hav av sladdar och datorer då Claus, Henke och Henke tänkte ha kul med datorerna hela kvällen och har då handlat en massa...fråga mig inte vad det är med massvis av sladdar är det.

Inatt skall vi till Kairo!! Woohoo! Äntligen! Tycker det skall bli så kul. Uppstigning klockan 02.00 för pickup klockan 02.40. Tidigt blir det men det är de säkert värt. 2 dagar i Kairo liksom och pyramider och massa annat spännande. Gud va kul! Men det blir nog lite dålig uppdatering här på min kära blogg.

Ni får ringa istället...eller smsa om ni vill höra från mig. Har 2 nummer...

+20 199910305 och +20 170477328 tror ja det skall va :)

Nu ska ja se på tv! Hörs!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Åhh, jag är avundsjuk! Hoppas det blir en trevlig tripp och att pyramiderna är så som man förväntar sig att de ska vara, eller ännu fräckare ;).

    2009-09-24 | 13:00:11

Kommentera inlägget här: