HelenaKatarina

Mina öron...

Kategori: Allmänt

De flesta av er vet säkert att mina öron har alltid varit ett ganska så stort problem för mig :) Med rör och inflammationer och dylikt. I mars satte jag ju in rör igen och det va ju inte mest härliga känsla jag haft...gjorde förbannat ont men ja hörde igen så det fick väl gå. Sen duschade jag med öronproppar i typ 3 månader innan ja vågade ta ur dem :) Sen skulle det tydligen vara helt ok att doppa huvudet och bada...hmm...INTE ALLS! Har gjort ont som tusan hela sommaren och ja har badat mindre än vanligt. Jag som älskade att bada!

Jaja idag skall jag iaf på återbesök. Jiho! Hoppas det nte gör ont...
Och hoppas att allt är bra så att rören kan åka ut! Isåfall ska jag dyka i Egypten. :)

Har vart i Göteborg hela natten hos Mia och Mikael. Gick upp tidigt och körde till Motormännen i Mölndal. Fixade Internationellt körkort hos en supertrevlig kvinna! Och så va det bara att köra hem igen..snabbvisit i Götet alltså!

Nej nu måste jag springa...doktorn väntar!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Lycka till!!! Se nu till att det blir bättre så vi får åka ut till havs när vi kommer ner!!

    2009-09-14 | 10:33:10
    Bloggadress: http://himmelrike.blogg.se/
  • Maria säger:

    Hoppas att det har gått bra hos doktor Eva :). Ska lägga till din blogg bland mina bokmärken nu!

    2009-09-14 | 11:21:20

Kommentera inlägget här: