HelenaKatarina

Packning och bio :)

Kategori: Allmänt

Håller just nu på med packningen inför Egypten. Går ganska bra faktiskt. Eller alltså jag har lagt fram det på sängen och sängen är inte full än. Det är ju bra :) Eller?
Har vart och handlat massa godis och Ramlösa, det ska man ha med sig! Tur att jag flyger med vårt flyg ner så jag kan ha med mig lite mer...annars kunde det nog blivit dyrt.

Ikväll ska jag å bio med Johan och Malin. Skoj! Längesen ja va på bio faktiskt. Mars senast tror ja. Beck tror jag att det blir. Spännande!

Imorrn bär det alltså av mot CPH och Kastrup. Kommer med tåget trax innan 21 och checkar in på Hilton :) Härligt! Där ska jag möta upp Berit och Sidsel och förhoppningsvis Nicola och så blir det en liten reunion med guider.
Skall bli kul att åka faktiskt. Skönt att komma iväg och kul att komma nånstans man inte vart tidigare.

Längtan, alltid denna längtan, härifrån långt bort
Långt, långt bort
-Kent, Rosor & Palmblad


Sist jag var på bio :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: