HelenaKatarina

Varmt, varmare, varmast!

Kategori: Allmänt

Det är så varmt...när man går ut är det som att gå in i en vägg. Typ som en bastu. Väldigt härligt. Och eftersom alla i detta landet är stora fan av AC så blir det liksom inte bättre precis.
Det blåser iaf så man överlever :)

Idag kommer det nya guider! 9 stycken tror jag bestämt. Spännande. 4 av dem känner jag ju sen Kreta och sen några till som man träffat ute i världen men någon ny blir det säkert. Ska bli kul med lite mer folk här nere och lite mer liv och rörelse.
Så ikväll blir det middag på Shade och imorrn blir det introduktion så nu sätter vi igång på allvar.

Har precis vart och köpt en Frescato Double Chokolate på Costa som ligger 15 min från kostoret och typ 5 min från vår lägenhet. Såååå god! Nu har man lite energi igen :)

Sitter och pillar med välkomstmaterialet och pärmar. Sådär roligt men det är ju sånt som också måste göras kanske...Vet inte helt vart jag ska börja bara. Hmm...

Om 12 dagar kommer Robert ♥

Kommentarer

  • Julia säger:

    Låter som du har det bra. Hoppas middagen på shade var bra, det var ju där jag jobbade på praktiken, och costa har du hittat ser jag : ) var bor du ngnstans? snart kommer jag ner : ) puss

    2009-09-20 | 22:03:24
    Bloggadress: http://juliakjellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: