HelenaKatarina

1 augusti

Kategori: Allmänt

Vart tog juli vägen? Inte vet ja men slut är det iallafall. 1 augusti idag. Känns jättekonstigt för säsongen går liksom utför när augusti börjar och det känns som allt bara har gått för fort!
Men iofs, inte mig emot. Thailand till vintern blir väl helt ok ;)

Igår, 31 juli, hade jag namnsdag.
Och se här vad jag fick av min käraste ♥ I love it!

Visst är den fin?

Sen va vi hundvakt också hela kvällen igår. Den här hundvalpen jag skrev om tidigare har Ida hämtat hem så nu bor den hos henne. Maggie heter hon. Hon är så söt! Så när Ida fråga om jag kunde vakta henne så var det ju inte så svårt att säga nej.
 
Hon är så liten! Hon sover typ hela tiden så det va inte så svårt att ta hand om henne heller. Så vaknade hon och så lekte Robert lite med henne och sen somnade hon igen haha.

Här dansar hon ;) 

Blir träning ikväll och sen förmodligen inte så mycket mer eftersom jag slutar klockan 20.

Ciao!

Kommentarer

  • Mami säger:

    2010-08-02 | 10:10:55
  • Mami säger:

    Förlåt att jag glömde din namnsdag de får vi åtgärda en annan gång! Fin ring förresten!

    Kram Mami

    2010-08-02 | 10:13:05

Kommentera inlägget här: