HelenaKatarina

Beachvolley och bacon..

Kategori: Allmänt

Ikväll skall vi spela beachvolley vid Ideal. Hoppas det är många som kommer! Vi tog vårt veckomöte där ikväll istället för jag och Ida tyckte det va för varmt att spela på förmiddagen.
Så jag hade hela förmiddagen ledig och hann ligga och sola vid Mambo i 1,5 h. Väldigt skönt och framför allt väldigt varmt. Duschen och jag var bästa vänner ;)


Igår var vi hundvakter igen. Lätt match tänkte vi men när Ida kom hem till lägenheten igen vid 23 så såg den ut som ett slagfällt. Maggie bet i allt och alla, kraffsade på soffan och bet i sladdar. När vi tog fram glass så skulel hon ha av den och när hon inte fick det så blev hon helt crazy...
Jord är också något hon tycker om verkar det som då hon hela tiden skulle äta av den växt som Ida har på golvet.
Resultat: jord i större delen av lägenheten.

Så vid 23 va vi rätt slut efter att ha jagat runt på en sur hund i 3 timmar. Hon blev nämligen sur när hon inte fick helt som hon ville.
Väl hemma möttes vi av en lägenhet som stank av bacon. Skitkul! Och eftersom det kommer så mycket mygg så kunde vi inte heller vädra så gonatt på det liksom.
Imorse trodde jag det va borta men förstå min besvikelse när ja kom hem från stranden, sätter igång AC:n och lukten är där igen. Den sitter fast i AC:n!!!


Så, nu ska ja försöka jobba lite!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: