HelenaKatarina

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Är lite trött. Va på flygplatsen igår och tog emot Oslo och kom hem vid 2. Sitter med en kaffe i handen och försöker piggna till. Träffade precis en gäst som undrade om han väckte mig. Hmm ja ser nog lite trött ut då, vaknade för 2 timmar sen liksom :)
Men slutar vid 15 idag så det är helt ok. Ska fixa alla papper till försäkringen nu och scanna in så det är gjort. Ska bara ha de sista kvittona så skickar jag in det.

Pratade med Robert igår. Allt hade gått bra och han är i Hurghada. Han får igång det egyptiska numret idag :) (Mest för Kerstins info ;))

Och förresten, jag har fått min hemresa. 25 september kommer jag hem! Och stannar hemma i hela tre veckor! Då ska vi ha roligt!

Puss!

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Definiera roligt

    2010-08-30 | 08:36:34
  • Emilia säger:

    Då har du ju massor av tid att komma och hälsa på hos oss :)

    2010-08-30 | 10:59:16
    Bloggadress: http://miljasliviord.blogg.se/
  • Emils papa säger:

    Roligt och roligt, griser ska inte ha roligt

    2010-08-30 | 15:40:37
  • Mikael säger:

    Hehehe, griser...

    2010-08-30 | 17:02:24

Kommentera inlägget här: