HelenaKatarina

Torsdag

Kategori: Allmänt

Vi är hundvakter. Går sådär för jag tror Maggie saknar sin mamma lite väl mycket. Hon får liksom ingen ro.
Väckte oss vid kvart i sex imorse och sen va det bara full fast fram till 11 då hon somnade i 30 min. Sen full fart igen. Jag är trött. Maggie? Inte så...
Fast nu sover hon faktiskt så jag ska väl inte klaga kanske. Och sen är hon ju rätt söt också ;)

Haha.

Äntligen fungerar det att ladda upp bilder. Så här kommer lite bilder från Sverige.






Såhär glada är vi över att vara på Liseberg :D

 








Pappa tyckte det var så gott att han började göra vågen. Vi andra hakade på..eller?

Jaja det va lite iaf. Resten av bilderna ligger på pixbox som vanligt. pixbox.se och så HelenaRydberg. Kolla där! Yes nu ska vi snart gå hem, Maggie ska nämligen äta.

 

So long!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Kanske att jag åkallade högre makter, vågen är överskattat.

    Justa kort både här på bloggen och på Pixbox.

    Jag målar fönster i stugan i dag och imorgon.

    Maggie är söt!!!

    Pappa

    2010-08-19 | 20:21:29
  • Hans Majestät Konungen säger:

    Fina kort. Gillar tjejen i den blå jackan. Vem är hon och skulle man kunna få hennes kontaktuppgifter?

    2010-08-19 | 20:27:34
  • H.M.K säger:

    När jag ser Anders tänker jag på gospel. Claes tittar lite suspekt då han i rakt rakt nedstigande led är släkt med Blot-Sven.

    2010-08-20 | 12:56:13

Kommentera inlägget här: