HelenaKatarina

Ensam hemma

Kategori: Allmänt

Japp här sitter ja i en tom lägenhet och skriver. Är faktiskt väldigt tomt. Alla grejer är ju borta så här finns ingenting...
Bara jag och mina små husdjur, Tor och Arne. Väldigt trevliga djur! Ligger mest på rygg och sprattlar men men...Kul med sällskap! Det märkliga är att de visar sig inte direkt när man komemr hem, de smyger liksom fram från ingenting och så ligger de plötsligt där. Hej på dig liksom!
Nej ja tycker faktiskt de är rätt äckliga, kackerlackor alltså. Men vad ska jag göra, Robert är ju inte här och kan döda dem åt mig så man får ju ta saken i egna händer :) Så det va precis vad ja gjorde så nu ligger de där och är bekymmrade och jag sitter här och skrattar gott! MUAHAHAAA!

Har klippt mig ikväll, väldigt fint blev de. Va tvungen att ta en dusch när ja kom hem för hon blåste håret så himla länge så ja tyckte hela huvudet kändes hett. Ska kamma mig nu så ja ser hur de ser ut! Ska iväg och äta nu, Shade blir de för en gångs skull :)
Måste verkligen fixa till mig nu!

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: