HelenaKatarina

Godmorgon då!

Kategori: Allmänt

Sitter på kontoret men ja är så trött så trött! Fattar inte alls varför för jag somnade ganska tidigt igår. Men det kan också bero på myggjäveln som låg och surrade i mitt öra halva natten. Hatar myggor i Egypten!

Fick iaf städat undan massa grejer igår så imorse slängde jag ut tre påsar med sånt som inte skall med hem, typ mat och massa småsaker. Känns bra! Och vet ni, jag ska slänga ungefär 5 par skor...ja det skär lite i hjärtat men de är faktiskt väldigt utslitna så jag måste. Dessutom känns de ju lite onädigt att släpa med sig dem hem för att sen slänga dem hemma om nått år.
Vi lämnade in tvätt igår också...massor av tvätt! Han stryker det ju också så att då går det ju lättare att få plats med i väskan :)
Annars just nu så förbereder vi ganska mycket för hemresan, Robert bokade igår så nu kommer han också hem :) Och som sagy, fler saker skall slängas! Och imorrn åker vi till Kairo, det skall bli roligt!

Haha hittade de här skorna...vill ha :) eller inte.


Mycket roligt! :) Ciao!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Däremot myggor i resten av världen, de är söta och rara...

    2010-02-17 | 09:29:53

Kommentera inlägget här: