HelenaKatarina

Nu är det morgon iaf...

Kategori: Allmänt

Idag går tiden inte lika fort som igår men jag har iaf grejer att göra. Det är skönt! Men ja hoppas dagen går fort idag också så att man får gå hem nångång :) Robert är hemma och är sjuk idag..tråkigt!

Spenatsoppan igår blev smaskig! Nästan som i Grekland fast äggen var inte så goda. Men men..det är billigt :) Vi sparar pengar tills vi ska hem, det är ju så mycket man vill göra...

Fast ja längtar mest till snö och skidor :) Och våran weekend i Köpenhamn. Ska bli så roligt!!! Sen att träffa alla såklart. Jaja jag har lite hemlängtan, inte så att ja är ledsen och vill hem men det skall bli så roligt :)

Hahaha jag sökte på Kinna på googla och fick upp ganska roliga bilder...
Bl.a denna...

Fint va? Här jobbade jag en sommar :) För er som inte vet så är det Backagårdsbadet. Väldigt läckert utan vatten och innan renovering.

Japp det är sånt jag roar mig med nu på morgonkvisten.

Och nej mamma skorna är inte varma alls, haha vad hade du väntat dig? Men dom är väldigt snygga ;) Men vadå, har jag inga varma skor hemma? Hmm...

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Det finns säkert ett par gamla läderstövar kvar på vinden från när du gick i mellanstadiet. :-)

    2010-02-05 | 09:23:08

Kommentera inlägget här: