HelenaKatarina

Underbar dag!

Kategori: Allmänt

Vaknade tidigt idag också, innan klockan ringde. Exakt samma tid som igår. Läskigt! Kikar ner på golvet och där ligger Tor och Arnes kusiner, Rut och Alf. De ligger stilla så jag tror de är döda. Kommer ut i vardagsrummet och där ligger deras vän Eva, också hon död. Mysigt såhär på morgonkvisten!
Nu kanske ni tycker det är barnsligt att döpa dessa djur men det skall jag tala om för er att det är det inte! De blir liksom mindre äckliga har ja upptäckt. Man får liksom en lite mer vänskapsrelation till dem :)

Imorrn åker jag hem! Denna underbara dag! Som ja längtar, och har längtat! Allt är packat och klart, städade lägenheten igår, tillomed bakom tv:n och under mattan. Idag skall den checkas och så skall ja få mina pengar tillbaka! Ja tack!

Igår va vi och bowlade, jag vann inte men ja förlorade inte heller. Men jag kan ju inte säga att ja va nån stjärna precis....
Snart ska vi iväg till basaren och handla lite. Mycket som skall inhandlas det sista. Och ikväll blir det öl ;)

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: