HelenaKatarina

Flygplats ja...

Kategori: Allmänt

Då ska vi se..
Flygplatsen igår var trevlig. Fick dock veta att vi hade 5 timmars flygförsening på vårt Malmöflyg. Och detta efter att alla gäster checkat in. Kul..stackarna fick vänta på flygplatsen, lagom roligt kan ja tänka mig.

Efter det så bar det iaf av till Bombay och mat! Vi blev ett gäng till slut som åt och tog en öl. Men alla var helt slut så det blev hem tidigt. Väl hemma så såg ja på Hom I met your mother såklart och sen blev de sängen. Hlet slut! Haha jobbigt med flygplats tydligen :)

Så när ja kom till jobbet imorse i godan ro så ploppar de upp massa saker på min skärm. Typ hej så på mig och mina bröst. Jaha godmorgon på dig liksom. Sen kommer det upp massa om virum och annat tjaffs. Vet inte vad ja ska göra helt så ja måste nog ringa vår data-avdelning hemma. Suck!

Vi har iaf vingummi på kontoret som ja kan trösta mig med :)
Och Robert klarade sitt fysikprov igår så nu är han ett steg närmare divemaster!

Ciao!

Kommentarer

  • Mikael säger:

    Låter som om någon har besökt fel sidor på din jobbdator...

    2010-01-29 | 10:15:02

Kommentera inlägget här: