HelenaKatarina

God kväll!

Kategori: Allmänt

Inte så ofta jag skriver på kvällen men idag fick det bli så. Har haft föreläsning hela förmiddagen med Falck Travel Care, mycket intressant och tror faktiskt jag lärde mig en hel del!
Sen bar det av till Bulls för att käka med större delen av teamet, tillbaka till kontoret för att jobba lite och så hem igen.
Skönt dag helt klart!

Har vart nere i marinan nu på kvällen med Robert och käkat på Heaven. Deras fisk är så sjukt underbart god! Så det fick bli födelsedagsmiddagen :) Imorrn skall vi nämligen ha fest här hemma så då blir det inte tid till nån finmiddag.

Imorrn är ingen vanlig dag för det är Helenas födelsedag! HURRA HURRA HURRA!

Kommentarer

  • Lollo säger:

    Grattis i förskott vännen! Hoppas du får en superduperbra dag o ta en paraplydrink för mig med imorrn! :) KRAM!

    2010-01-11 | 22:24:13
  • Pappa säger:

    Ett stort GRATTIS från din pappa, mamma hälsar också så klart.

    2010-01-12 | 08:16:23
  • Maria säger:

    Grattis, jag ringer dig senare men du kanske sover än?

    2010-01-12 | 08:24:31
  • linnea säger:

    Hej!

    Trevligt att finna en blogg, vilken skrivs av en vän från "förr". Måste ju lämna ett avtryck och gratulera idag, när det är din dag! Låter som du trivs som fisken i vattnet nere i södern!

    2010-01-12 | 11:17:34

Kommentera inlägget här: