HelenaKatarina

Godmorgon!

Kategori: Allmänt

Började dagen med att glömma min telefon hemma så det va ju bara att gå till kontoret, låna bilden och köra hem igen. Fick dock med mig kex på vägen så inget ont som inte för nått gott med sig :)
Så nu sitter ja här, knaprar kex och äter bananer.

Idag skall jag fixa lite med testamentet, inte så illa som det låter, det är en stängningsrapport för destinationen. Vi börjar redan nu så det blir klart i tid. Sen skall jag och Claus se över vår service här nere och lite annat smått och gott. Samanfattningsvis så går nog dagen fort idag :)

Sen skall jag hem och titta på One Tree Hill säsong 6. Lånat av Camilla och jag är så lycklig! Sjukt bra serie.


Satt också och kikade på bilder från i somras. Åhh jag vill ha sommar NU!

Här har vi byggt sandslott i form av en krokodil hahaha...

Kommentarer

  • Maria säger:

    Ja, det där var ju en rolig kväll :). Mera sådant till sommaren.

    2010-01-06 | 12:15:36
  • Emilia säger:

    Men då är det väl inget slott, då är det väl en krokodil? Rätt ska va rätt!

    2010-01-07 | 01:16:59
    Bloggadress: http://miljasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här: