HelenaKatarina

Hejsan hoppsan

Kategori: Allmänt

Ja herre gud va tiden går fort, klockan är redan strax efter tre och jag slutar snart. Idag har tiden verkligen sprungit iväg! Härligt!
Hotellupplägget har börjat komma för nästa vinter så det är det jag sitter med just nu, det skall vara inne på onsdag så det blir en hel del att göra innan dess. Har iaf svarat på det mesta idag så det är verkligen skönt.
Har dessutom också lite annat att pyssla med som har kommit in nu såhär efter jul och nyår när kontoret hemma vart stängt. Men det är kul att ha nått att göra igen!

Efter jobbet blir det en svng till Senzomall med Cissi för att kolla på klänningar, de hade tydligen öppnat en ny affär :) Alltid trevligt!

Imorrn kommer ansökningarna för guiderna ut, skall bli spännande att få veta vilka guider jag skall ha hos mig. Åhh jag längtar till sommaren :D

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: