HelenaKatarina

KALLT!

Kategori: Allmänt

Sitter och fryser på kontoret, hur kallt som helst!
Ska iväg och fixa visumet om en halvtimme ungefär och tillbaka hit igen. Har inte så mycket att göra idag men hoppas tiden går fort ändå!

Va ju i El Gouna igår, åt lunch i hamnen på Maritime och sen åkte vi till Steigenberger för att bada i det varma vattnet :) Så nice!

Hamnen i El Gouna

Cissi och jag på Maritime :)

Sen igår kväll så skulle jag och Ida göra manikyr då. Vandrade igår till Nya Hurghada och in på salongen, där sitter den gladaste kvinn jag sett och hon är helt energisk! Pladdrar på om ditt och datt och hade hon vart kille så hade hon vart gay för det va höga utrop hit och skratt dit. Helt galet!
Vi fick våra naglar fixade iaf och de blev fina. Eller?

Fina va? :)
Är extra nöjd över ringfingret, det blev väldigt bra!


Fast det är ju helt klart väldigt ovant, fick knappt på mig jensen imorse..men det gick tillslut. Haha. Annars har de inte vart så stora problem, fick inte upp usb-uttaget till kameran, Bibi fick hjälpa mig :) Äsch, man vänjer väl sig kanske...
Jaja jag tyckte de blev fint iaf!

Ciao!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Det gamla slitna uttrycket "vill man vara fin får man lida pin" känns plötsligt väldigt aktuellt.

    2010-01-26 | 08:35:38

Kommentera inlägget här: