HelenaKatarina

Hej!

Kategori: Allmänt

Har haft praktikant även idag så därav den lite dåliga uppdateringen.
Hela dagen har gått i ett och vi har haft så mycket att göra. Nu har vi dock slutat men jag sitter kvar lite för att fixa det sista. Puha!
Ska svara på de sista mailen sen kilar jag.

Detta åt vi igår:

Det va smaskens ska ja säga! Gud så gott!

Och vet ni! Idag ska vi på Painball. Jag är lite nervös... Gör det ont? Är det kul? Jag vet inte! Spännande skall det bli. Men vad ska man ha på sig?


Jaja det blir väl bra...

Här kommer också nån bild från fotbollen häromdagen. De är inte så bra så det va inte så kul att visa..men här kommer det ändå :)

Robert är personen i gult :)

Nej jag måste försöka bli klar nu så ja hinner hem innan det är dags för paintball.

So long!

Kommentarer

  • Pappa säger:

    Kanske är det för sent och du har redan dragit till paintball, men oömma och kläder du inte är så noga är med är bäst! :-)

    Gärna tjocka också förresten!!

    Pappa

    2010-07-06 | 17:52:57

Kommentera inlägget här: