HelenaKatarina

Inlägg till Ida

Kategori: Allmänt

Ok. Detta inlägg är tillägnat min chef, Ida Jansson.
Tydligen är hon lite sur för att jag bara skriver om hennes bror i denna blogg så nu måste jag skriva lite om henne.
Hon har gått hem för idag och lämnat mig ensam här på övervåningen. Då är man också ansvarig för AC:n vilket ju är väldigt skönt och kyligt ;)
Men för att återgå till Ida. Min chef alltså. Även Roberts syster. Rolig kvinna det där och efter snart 4 säsonger tillsammsans så känns de ju som att man känner varann rätt väl. Och det är jag ju glad för. För trots alla sura miner på kontoret och alla "Helena fixar du?" så är hon ju rätt bra ändå ;)

Såhär åt vi lunch idag

På Aminas....

Mumsfillibabba!

Katten har fått kissekatter i år igen :) Supersöta!

Iaf...Ida fantastisk chef och vän!

Ikväll: FOTBOLL!

Kommentarer

  • Birgitte säger:

    Ha, ha denne synes jeg vældig godt om Helena, kan høre hvordan Ida har brokket sig. Ha, ha!!!!!!

    2010-07-13 | 09:44:37

Kommentera inlägget här: