HelenaKatarina

Kontoret

Kategori: Allmänt

Sådär ja, nu är ja tillbaka på kontoret igen. Hlet genomblöt! Det kanske man inte tycker är så kul men vad skall jag göra? Jag har vart ute i solen HELA dagen, från 9 till 15 ungefär. Lite lagom varmt. Men ja ska inte klaga för det har vart en otroligt smidig departure-dag.
Har lite ont i tassarna nu men det går nog över :)

Ja anledningen till att de vart lite dålig uppdatering då...i onsdag jobbade jag för fulla muggar hela dagen. I torsdags va ja ledig och låg på stranden och i igår jobbade jag verkligen hela dagen. Va på möte och satt på kontoret från och till.

Herre gud! Det låter ju som ja har de jobbigt men det skall ja tala om för er att det har ja väl egentligen inte. Jag stormtrivs. Allt är kanon och jag är så glad så glad!



Puha trodde min kamera hade ballat ut men nej då, den fungerar. Så här kommer också bilder från de sista dagarna :)


Dessa sötsaker träffade jag på Anais Summerstar ;) Så himla gulliga!

Såhär såg det ut på vår lediga dag...

Mmm det va det! Jag orkar inte ladda upp fler :) Kanske kommer senare, man vet aldrig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: