HelenaKatarina

Svettigt

Kategori: Allmänt

Varmt idag! Tur att vi har AC på kontoret, iaf här uppe fär jag sitter :)
Har roat mig hela eftermiddagen med att lägga in uppgifter i SOF. Och hela förmiddagen gick åt till hotellupplägg. Men vet ni? Nu är det klart. Hotellupplägget är klart! Det trodde jag inte skulle ske förrän tidigast torsdag. Men jodå, jag fick det färdigt på mailen tidigare. Sjukt nice! Och SOF för Platanias är nästan klart det med. Så himla skönt!!

Ikväll skall vi ta teambild och sen blir det middag på Dimitris och Sakis. Mumma! Där är det alltid god mat.
Så får vi se vad resten av kvällen har att bjuda på helt enkelt...

Träffade hundvalpen igår igen. Blev erbjuden om att få den och ta med den hem, de hade ändå några till. HAHA. Jag sa nej tack ;) Fast ja ville gärna. Sjukt gullig alltså!



Ha en finfin kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: