HelenaKatarina

Barn och Gramvousa

Kategori: Allmänt

Igår när jag vaknade så blåste det väldigt mycket, kul täntke jag då jag skulle till Gramvousa med Ida. Kilade till kontoret och beklagade mig lite för Emma, Lee och Dora och så kom Ida och tyckte vi skulle åka ändå. Det jag såg framför mig var ungefär vår mardrömstur förra året med min syster och Mikael...

Ungefär så blev det kanske inte...ingen spydde eller grät men det va ju inte utan att hjärtat slog stenhårt i bröstet och man kände sig lite lugnare när båten väl la till vid land igen. Suck alltså. Gramvousa och jag går inte ihop.


Men det är vackert

Igår såg vi matchen mellan Grekland och Argentina och det va ju tråkigt att inte Grekland gick vidare men jag håller i hemlighet på Argentina så jag va lite glad ändå :)

Idag ska jag och Ida till Kalives och Almyrida för att se några hotell och hotellrum. Lite problem och annat.
Sen får vi se vad det blir...

Märker också att uppdateringen här har vart lite sämre sen jag kom till Chania. Detta har ju med många olika anledningar att göra. Mest för att jag har mycket mer att göra men också för att jag inte har internet hemma. Så tycker jag också att jobbet är väldigt roligt så det kanske också är nått ;)

Hejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: