HelenaKatarina

Goddag!

Kategori: Allmänt

Sitter här på la officina och arbetar för fulla muggar. Eller rättare sagt, jag äter Daim och läser Aftonbladet...Fast jag har jobbat innan :) Veckamöte hela förmiddagen och massa prat om vinterdestinationerna och sen till Olive Tree för lunch. Smaskigt värre!
Så hamnade jag helt plösligt här igen, det är ju så trevligt. Trevliga kollegor och trevligt jobb, kan de bli bättre? Skulle inte tro de va..

Och vet ni? Jag är ledig imorrn! Och inte bara jag, Robert också. Tänk vilken fin och mysig dag vi skall ha ♥ Stranden hela dagen hoppas jag.
 
Här kanske? :)

En annan sak, jag har haft väldig hosta och så de siata två veckorna och rösten har vart lite konstig. Det kittlar i halsen och det går liksom inte över när jag hostar som det brukar och skall göra. Jag kan hosta hur länge som helst, slutar aldrig. Tillslut måste man ju andas och då är det som att hela strupen har snörjts ihop och det blir ju lite svårt att få luft då...Restulterar i tårar och ingen röst vilket också kan va lite jobbigt.

Så inatt vaknade jag och fick ingen luft. Mycket obehagligt! Ligger där och kippar efter luft, det går fint, jag kan andas. Men det va ingen behaglig upplevelse.

Nu är min fråga, vad kan detta vara? Nån som vet?

 

Nu skall jag ut och göra HUBS hela eftermiddagen. Det är säkring av vår hotellprodukt. Väldigt spännande :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: