HelenaKatarina

Grecotel Amirandes

Kategori: Allmänt

Sista hotellet var helt fantastiskt! Vi möttes av juice när vi kom och visades runt på hotellet av en jättesöt tjej. Fick se massa fina rum och suiter och även några villor som va helt underbara.
Såhär ser de ut i mitten av hotellet...

Åhh va de va nice!
Där hade jag lätt kunnat spendera både en och två veckor på min semester :)

Nu är ja hemma! Hängt upp tvätt och fixat med mina nya växter som ja inhandlat.

Nu kanske ni tycker dem är lite b men jag tycker dem är fina. Har alltid tyckt! Ja menar dem är ju gröna så vad kan gå fel? ;) Iaf, jag gillar dem och dem gillar nog mig...hoppas ja!

Ska laga mat nu och sen hoppa in i duschen, kletigt varmt här idag!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Jag tror att jag och Mikael är de enda som lyckas döda den där typen av växt. De är dock fina, det tycker jag också. Och om vi kommer ner till dig vill jag bo på Grecotel Amirandes, sådetså.

    2010-06-02 | 07:54:08

Kommentera inlägget här: