HelenaKatarina

Hej

Kategori: Allmänt

Första dagen på kontoret efter semestern och ja har inget att göra. Känns lite konstigt! Men eftersom jag lämnade över allt till Kathrine innan ja gick på semester så är det ju inte så mycket kvar.

Jag ska kanske ta en kaffe med Emelie? Eller kila bort till mamma och pappa en sista tur...? Ja vi får se helt enkelt. Ska iaf inte sitta här och hänga när solen skiner så fint...

Igår åt vi middag på Sofas igen, så himla god mat! Sen fick vi iofs vänta på taxi länge men de va de värt. När vi väl kom ner till Hersan igen så blev de en liten shoppingtur och jag fick köpt mig ett väldigt fint armband! Blev helt förälskad. Bild kommer senare. Det är så vackert!

Ska ut till flygplatsen senare, skall köra mamma och pappa och så ha ankomsten på Göteborg. Skönt med kort dag :)
Men tråkigt att föräldrarna åker..det har verkligen vart en kanonvecka!


Hahaha!

Kommentarer

  • Emilia säger:

    Den vita är typ jag! :P Skönt med semester!! Snart chq va?? Hälsa alla! Puss gumman

    2010-06-13 | 11:54:45
    Bloggadress: http://miljasliviord.blogg.se/

Kommentera inlägget här: