HelenaKatarina

Hej och hå

Kategori: Allmänt

Så va de lördag och det är ju alltid trevligt. Lite slappt på kontoret och inte så jättemycket att göra. Lördagar är härligt :)
Såhär startade jag min dag utanför kontoret:

Det var jag, min knäckemacka och och katten Sture på bilen. Han svek mig däremot lite senare då han hittade en annan bättre vän tydligen...dessa katter. Man kan aldrig lita på dem!
Såg nu också att det va väldigt dålig skärpa på bilden, det va ju en miss! Men så är ja också lite trött så det kan ha med det att göra kanske.

Utgång big time igår och det va väldigt roligt! Träffade massa holländska ungdomar från bolaget GOGO och de allra flesta va inte ens byxmyndiga. Herre gud alltså! Men oj va de festade :)
Hellyckad kväll! Fick också druckit lite av vinet som Robert släpade hem för några veckor sedan. Gottigott!

Nu ska vi till Elounda!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: