HelenaKatarina

Ja herre gud

Kategori: Allmänt

Har inte ens hunnit tänka äver bloggen idag, massa att göra. Men nu börjar det lugna ner sig lite iaf :) Skönt! Kanske ska ut till några hotell lite senare..? Ja det tåls att tänka på. Först lunch tror ja.

Igår tog vi en sväng till Platanias för lite shopping. Hittade en skitsnygg väska som fick fälja med hem tillsammans med ett parmysbyxor och en stor sjal. Är mycket nöjd med mina inköp.
Vad jag däremot inte är så nöjd med är Dos Amigos, en restaurang som ligger mitt i Platanias. Vad har hänt? Beställde Daiquiri och det smakade bara sprit. Beställde enchilladas och de smakade ingenting och var är alla servitörer från tidigare år? Va va va??? Vad hände?
STOR BESVIKELSE!


Som ni kanske ser så njuter han inte direkt... ;)

En annan sak som jag iaf tyckte var väldigt roligt va att när vi är påväg ner mot stora vägen igår så ser ja den här fina saken:

Nu kanske inte alla läsare känner till historien bakom denna vackra hund men det spelar ingen roll. Låt mig presentera Tuttan ;) Hon bor här i Kato Stalos, på ett hotell. Namnet kommer från 2007 då hon sprang omkring och hade väldigt stora tuttar helt enkelt. Väldigt söt!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Åhh Tuttan, denna vackra hund. Men Dos Amigos förfall, tummen ned!

    2010-06-29 | 14:04:40
  • Pappa säger:

    Härligt att återse denna härliga hund!! :-)

    Pappa

    2010-06-30 | 10:28:52

Kommentera inlägget här: