HelenaKatarina

Söndag

Kategori: Allmänt

Har nu jobbat en timme. Känns väldigt segt idag! Är trött och skulle gärna legat kvar i sängen lite längre idag. Men men...nu är ja här!

Skall iväg och kolla på ett inspirationsmöte med Lee snart och ta lite bilder pånågra balkongen på ett hotell. Dagen kommer nog gå fort ändå.

Igår va ja på flygplatsen hela dagen och när ja kom hem så kände jag inte igen mina fötter...mycket märkligt! Jag tycker mina fötter är ganska fina men när ja kom hem så såg dem ut som två små klumpar. Stackars dem!
Så jag hade lite svårt att gå på kvällen men vi stack ändå ner en sväng till strandne och spelade lite racket, skönt att gå i sanden, den är mjuk ;)

Det här skulle jag behöva...

Sen valde vi mellan att gå ut och gå eller att gå till kaffestugen och äta jordgubbstårta. Gissa vad det blev liksom?
Mmm just de, tårta! Den va smaskig och dessutom visade de matchen mellan Ghana och USA så vi blev  ju sittande hela första halvlek.
Väl hemma så blev de massage, fotmassage, tack för det Robert! Väldigt skönt!

Nu är ju iaf midsommarhelgen snart slut och ja tycker ändå det blev helt ok. Ätit sill, potatis, tårtax2 och massa annat svenskt och gott.

MUMS!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: