HelenaKatarina

Bilder

Kategori: Allmänt

Sköna morgonstund! Robert sover...jag har varit effektiv och laddat upp bilder från min tid här hemma och från Köpenhamn. Kolla pixbox.se och sök på HelenaRydberg. Kul bilder :)

Idag kommer dagen att gå åt till promenad i Kinna och sen jobb. Måste skriva mitt välkomstmail till mina guider :) Säsongen börjar närma sig! Men först alltså, gå runt Kinna. Tror dock inte vi hinner med hela Kinna men det tror Robert. Han har tydligen inte ont i fötterna sen helgen...

NU blir det frukost!
Ciao!

Kommentarer

  • Mia säger:

    Å va roligt å skicka ut välkomns mejl, guiderna sitter nog å är jätte förväntansfulla, de var iaf alltid jag inför välkomns brevet :)



    2010-03-15 | 14:41:05
    Bloggadress: http://miasdag.blogg.se/

Kommentera inlägget här: